En onsdag som var en tisdag

När jag vaknade i morse trodde jag att det var onsdag. Snacka om besviken när jag upptäckte att det bara var tisdag. Men den här dagen gick bra i alla fall. Var en sväng på banken och bytte min lilla pyttiga dosa till en större som inte försvinner på skrivbordet. Det ärendet tog dubbelt så lång tid som jag hade uppskattat det till, mest p.g.a. pensionärer som knappt hade styrfart på sina fötter och långsamma bankanställda som inte hittade de stora dosorna. Men det löste sig till slut.

Strax innan jag skulle åka hem så ringer maken, som jobbat hemma idag. Sonen hade tappat sitt tågkort och kunde inte åka hem. Suck! Så det var bara att åka till skolan och hämta honom och vidare för att inköpa ett nytt kort. Det är ju en fördel om han kan ta sig till skolan i morgon.

Ja, det var väl det mest spännande som hände idag. Till slut får ni några bilder från resan till Ö-vik förra helgen.

2 thoughts on “En onsdag som var en tisdag

  1. Anki

    Perfekta, underbara bilder! Jag har haft en jobbig dag med väldigt ont i magen…magkatarr 😦
    Ha en trevlig, avkopplande helg, vännen!

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

