Snart advent

Okej, nu är jag tillbaka med ett inlägg.

Det är lördag och dagen före första advent. Det har inte blivit något bakande av lussebullar idag men jag har fått upp adventsstjärnorna i fönstren i alla fall. Och ljusstaken i köksfönstret står på plats. Jo, julgardinen hänger på sin plats också. Den vanliga helginhandlingen är gjord.

Maken och jag tog till och med en promenad på eftermiddagen. Solen sken och jag kände ett desperat behov av att få lite luft och sol. Luften hade lite väl bråttom för min smak men det var ljust och soligt i alla fall. Jag hade kameran med mig och tog en del bilder. Tyvärr så är ju färgskalan ganska begränsad så här års men det har ju sin charm också.

One thought on “Snart advent

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

