Juldagen

Så var årets juldag här och nästan slut. Julaftonen flöt förbi tillsammans med familjen och julmat samt julklappar. Jag tror att all blev glada och nöjda med sina julklappar.

Idag har det varit lugnt. Maken och jag tog en liten promenad med kameran i högsta hugg. Jag hade macro-objektivet på så jag letade efter små detaljer att fota. Färgskalan är ganska begränsad där ute. Det är i och för sig betydligt mer grönt än det brukar vara men det är skitdåligt med blommor och vackra blad. Men jag tog lite bilder ändå.

2 thoughts on “Juldagen

  1. Anki

    Bilderna blev jättefina trots ditt prat om färgskalan. Jag är ingen proffs på foton men jag är estet och ser när det är snyggt gjort 🙂

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

