Vardagen är på väg

Japp! Nu återgår vi till vardagslivet. I morgon är det visst måndag och då är det väl bara att åka till jobbet igen, misstänker jag. Sonen ska till skolan, maken till nya jobbet och dotterns skola börjar terminen med en studiedag. Jag tycker att det ska bli ganska skönt att återgå till vardagen igen.

Dottern gjorde ostkaka idag. Okej, jag stöttade henne och vispade ihop smeten. Den blev väldigt god.

I övrigt så är det lugnt. Nu dags för bloggpromenad och sedan lite dataspel.

One thought on “Vardagen är på väg

  1. Britten Asplund

    Visst är det ganska skönt att vardagen är tillbaka igen? Lät som en skön söndagskväll. Jag ska försöka vara duktig och städa bort Julen idag, tycker att det är dags nu 🙂

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

