Om fem månader är det sommar

Den här veckan har varit seg och strulig.  Jag har dessutom sovit skitdåligt så när jag väl kommit hem så har allt vad tankeverksamhet avstannat. Inga dumma kommentarer om den saken, tack. Därav att jag inte bloggat något. Jag har som vanligt haft en massa bra idéer som jag hade tänkt skriva om när jag orkade men för tillfället har de alla gömt sig i en låst mapp på hårddisken i skallen.

Har hunnit med att inhandla ett par ”vintergympadojor” och mysbyxor på rea under veckan i alla fall.

I dag är det ju fredag och då slutar vi ju tidigare på jobbet. Det betydde att det fortfarande var ljust när jag kom hem. Vad gör jag då? Tar min kamera och försöker ta några bilder. Så håll till godo.

Om jag kommer ihåg några av mina jätterbra blogguppslag så återkommer jag.



Och eftersom det är min blogg och jag som bestämmer över vad som publiceras här så får ni stå ut med några fler droppbilder också.

7 thoughts on “Om fem månader är det sommar

  1. mammakero

    Vattendropparna var urläckra! Klara och fina. Härliga orkidéer!
    Jag har absolut bloggtorka i min hjärna med, kan ju inte skriva om jobbet varje dag, hur kul är det. Annars händer det inte så mycket på kvällarna här. Vi kollar på TV, tar en powerwalk och äter innan det är dax för sängen igen. Livet i januari är inte så händelserik…

  2. Mira

    Nu vet jag varför jag inte ska ”hänga” här. Jag är såååååå avundsjuk på dig och hur bra du kan fota.

    Skämt åsido. Det är inte därför jag inte hälsar på så ofta. Ska försöka bli bättre på det goaste Bibbi. Tur jag har dig på fejjan och WF.

    Kram till dig!

  3. Ann

    Vilka härliga bilder du har fotat. Gillar speciellt den 1a och 2a 🙂
    Gillar ljuset & färgerna i båda bilderna. Snyggt fotat!

  4. Britten Asplund

    Ja så är det ofta efter veckans slut att det är tomt på kontoret också 😉 Jag hoppas att din kväll blir avslappnande och du får återhämta dig. Säger bara ”wow” till dina blommbilder gillar dom skarpt! Kram!

  5. Anki

    Ibland känns det trögt och orden vill liksom inte släppa taget från hjärnan. Det får man tillåta sig och läsarna får vara nöjda med dina vackra bilder så länge. Och det vill inte säga lite för en bild säger ibland mer än ord. Superfina som vanligt 🙂
    Ha en bra fredagskväll, koppla av och njut av soffan och ledigheten några dagar…

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

