Snöflingor och mer ont

I dag mådde jag bättre i magen när jag vaknade. Men det var ingenting som inte lite ostkaka med grädde och sylt kunde råda bot på. Vad är en dag utan lite (mycket) ont i matsmältningssytemet!? Ack, ingenting.

Passade dock på att åka och handla lite på Maxi på förmiddagen medan jag mådde bra. Snön har vräkt ned med ojämna mellanrum i dag. Inte alls kul. Jag avskyr det. Men eftersom vädret inte bryr sig ett dugg om vad jag tycker så fortsätter det som om ingenting har hänt. Så jag passade på att testa macrot på snöflingor. Inte helt lätt att hålla kameran still när det är kallt och blåsigt. Själv tycker jag att den sista bilden blev bäst.

2 thoughts on “Snöflingor och mer ont

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

