Fototriss del 164: Less is more

Andra veckan för årets fototriss men jag orkade inte ta tag i saken förra veckan p.g.a. magbesvär. Men veckans fototriss-tema är Less Is More. För att få inspiration gick jag dels in på sidan som Helena länkade till, dels så har jag surfat runt hos andra trissare som redan lagt upp sina trissar.

Less is more är ju inget lätt tema men jag älskar sådana bilder. Framför allt när andra har tagit dem. Men här kommer mitt försök. Andra fina Less is more-trissar hittar ni HÄR!!!!

 

10 thoughts on “Fototriss del 164: Less is more

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

