Febriga åsikter

Okej, jag erkänner. Jag är sjuk. Normalt brukar jag förneka alla symptom på såna dumheter. Men när febern överfaller en så blir det svårare och svårare att förneka. Så i går vid lunchtid så gav jag upp och åkte hem och sov på soffan. Det är väl bara att värka ut skiten. Dagen kommer jag att tillbringa i soffan med datorn i knät och TVn på, så ni kommer väl få ett och annat inlägg om diverse saker.

Nu har Vickan och Daniel fått sin lilla dotter. Grattis till dem och alla andra nyblivna föräldrar. Nu tycker jag att vi låter den nya lilla familjen vara i fred. Helst skulle vi ju avskaffa monarkin och låta dessa människor få ett normalt liv och framför allt ge den nya lilla tjejen en normal uppväxt bland andra överklassungar.

Syriens styrande idioter har tydligen bestämt sig för att utrota sitt eget folk. Vem ska de styra över sedan då? Eller tror de att de kan kuva folket ytterligare en gång? Knappast! Inte efter att demokratirörelsen har börjat sprida sig där nere. Vågen har börjat rulla och dessa diktatorer/diktaturer är livrädda för vad som kommer att hända den dagen folket får makten.

Och på Tvn kramar de ut allt de kan ur att Sverige fått en ny medlem i kungafamiljen. Tänk att det inte händer något som är viktigare i Sverige eller världen.

2 thoughts on “Febriga åsikter

  1. Anki

    Ganska skönt att halvligga i soffan, slötitta på TV och ägna dig åt roliga saker vid datorn 🙂 Somna inte med laptopen i sängen eller soffan bara för den kan börja brinna :-p

    Vi har ju alla fött prinsessor till världen så låt kungafamiljen vara ifred men grattar jag också 🙂

    Önskar bara att hela arabvärlden får normaliseras och alla diktatorer stupar på sin post. Den muslimska världen på många ställen ligger minst tvåhundra år bakom den övriga världen…dags för en förändring!

    Ha en skön dag, trots sjukdom!

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

