Saknar henne

I morse klev jag upp 4:15 för skjutsa min dotter till skolan där en taxibuss väntade. Jag fick en kram innan hon klev ur bilen sedan tog hon sina väskor och gick bort till de andra. Jag fick inte ens kliva ur bilen eftersom hon anser sig vara så vuxen och självständig. Eller så är det bara pinsamt med att mamma följer med och säger hej då.

Så nu sitter hon i ett plan på väg söderut till värmen. Min lilla gosa ska vara borta i sex dagar utan mig. Så länge har vi aldrig varit ifrån varandra tidigare. Det var som att slita ur hjärtat på mig när jag insåg det. Hon kommer antagligen ha det jättebra och det är ju lite spännande att åka i väg så där. Det känns ju bra att man har uppfostrat henne till en självständig individ men jag saknar henne redan enormt. Hon är ju bara 15 år och min lilla älskling.

Det kommer att vara jättetomt här hemma utan henne den här veckan.

One thought on “Saknar henne

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

