Det blir bättre och bättre

Så sitter man här med ett glas med äcklig medicin som ska få igång magsystemet. Tredje glaset som jag tvingar i mig sedan igår. Det står på paketet att det ska smaka apelsin. Det gör det INTE, det smakar urkigt. Men eftersom det har börjat röra på sig i tarmarna så fortsätter jag. Jag mår mycket bättre i dag än i går. Har sovit i princip hela natten förutom de vanliga vakningarna. Jag måste ha varit fruktansvärt trött eftersom jag sov till och från hela dagen i går och sen hela natten.

Ute skiner solen och nyss var det 99 grader på termometern. Okej, det var en liten prick emellan så det var väl egentligen 9,9 grader. Jag misstänker starkt att det är ganska skönt men jag vågar inte gå alltför långt ifrån en toalett i dag. Jag kanske går ut på framsidan till vår varma hörna senare i dag men vi får se.

One thought on “Det blir bättre och bättre

  1. Anki

    Mediciner brukar aldrig hålla vad dom lovar i smaksession 🙂 Men hjälper det så är det värt varenda ”urkiga” slurk.

    Här har vi också soligt men jag har en kraftig låsning i bröstryggen så jag är i princip orörlig. Värker djävulskt!
    Ha en fin solig dag i din varma hörna och hoppas drycken sätter fart på maskineriet. Vad heter medicinen?

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

