Första fikat ute för i år

Ännu en underbar vårdag. Fast den här var ännu bättre än de tidigare för i dag var jag ledig så jag kunde vara ute och njuta av den. Okej, första delen av dagen ägnades åt tvätt, städning och matinköp. Men vi hann med att fika i vår varma hörna på framsidan av huset. Tänk att äntligen kunna sitta ute och fika utan att frysa. Så skönt!

Jo, vi har gjort ett till inköp i dag. En ny dammsugare. Den gamla bara bråkade så äntligen tog vi oss för att åka och köpa en ny. En supertyst en. Det tråkiga var att jag redan hade kämpat mig runt hela huset med den gamla innan.

Lite fler vårbilder. Den här gången tagna med macro.

 

2 thoughts on “Första fikat ute för i år

  1. Britten Asplund

    Åhh så underbart härligt det lät med att sitta ute och fika…. insupa varm luft och ha vårkänslor…. Blir lite avundsjuk faktiskt det dröjer nog ett bra tag innan vi här uppe får ha det lika härligt som ni. Ha en bra helg! Kram

  2. Anki

    Tjusiga bilder…igen!
    Här har regnat nästan hela dagen, men det är vår i alla fall 🙂
    Köpte också en ny dammsugare för några månader sen, tystgående. Vilken lisa för själen 🙂
    Kramis!

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

