Omställningssvårigheter

Jag hatar den här omställningen till sommartid. Hela den här veckan har jag varit hysteriskt trött. Jag har så svårt att klara av att förlora en timme. Ovanpå allt så är magen lite bråkig just nu. Hoppas verkligen att det inte blir något mer med den så jag är tvungen att åka in igen. Jag pallar inte det.

I dag har det varit ett väldigt blandat väder här där jag befinner mig. Lite sol, mulet, duggregn, ösregn och blåst. Särskilt varmt har det inte heller varit. Två av mina arbetskamrater drog till PAris i morse och senare under dagen så la de ut en bild därifrån. Då satt de på en uteservering någonstans i Paris. Jag är inte alls avundsjuk. Eller jo, det är jag, lite. Eller rättare sagt skitmycket.

Längtar efter varmare väder så jag kan bli tokig. Kollade prognosen för nästa vecka. Snö och en temperatur runt nollan. SUCK!

Ja, det var dagens gnällinlägg. Hoppas att jag blir piggare i morgon.

2 thoughts on “Omställningssvårigheter

  1. Ama de casa

    Jag tycker också att den häringa tidsdribblingen med sommar- och vintertid är HELT onödig. Har varit jetlag-ad hela veckan!

    Hoppas magen skärper till sig.

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

