Hyfsat lugn helg

Så var det så söndag kväll igen. Helgen har förflutit ganska lugnt förutom natten mot lördag som tillbringades med ont i magen. Inga stora inköp som förra helgen. Men nu har jag ny, tyst dammsugare och en fin kaffemaskin som gör jäkligt gott kaffe. Nu har maken äntligen fattat vad jag snackat om när jag har sagt att vi har så gott kaffe på jobbet. Och både min far och brorson tycker att deras bryggkaffe smakar blask efter att ha smakat vårt kaffe.

Vädret har varit skiftande. Snöfall, mulighet, solsken och regn. Temperaturen har legat runt nollan och strax över. Inget vidare med andra ord. Men nu är helgen snart över och det är dags att jobba några dagar igen. Här nere får ni några bilder med smält snö, droppar alltså, på vårblommor.

 

One thought on “Hyfsat lugn helg

  1. Anki

    Tack och lov att man kan titta på fina bilder nu då snön vräker ner 😀
    Hoppas du inte får ont i magen inatt.
    Kram och god natt när det är dags att sova.

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

