Ibland borde man bara hålla truten

Jag skulle inte skrivit så där i går. Natten som gick har varit från helvetet. Jag var övertygad om att jag skulle hamna på akuten igen. Hade så jävla ont. Halv två tröttnade maken och hämtade en Spasmofen som placerades där den skulle. Efter drygt en halvtimme gled jag in i den drogades dvala igen. Så var den här dagen förstörd. Trött, torr i munnen, öm i magen och fortfarande halvdrogad. Och jag som ska förbereda mig inför tisdagens lilla tripp. SUCK!

One thought on “Ibland borde man bara hålla truten

  1. Anki

    Men nog är det väl själva f-n! Du måste bara be dom skynda på undersökningen så dom kan åtgärda vad som är fel!!!

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

