4 LITER!!!

Så sitter jag då här och försöker tvinga i mig 4 liter laxeräckel. 4 LITER!! Jag är mätt redan efter den första litern så det här kommer att ta tid. Kan dock konstatera att det redan har börjat göra sin plikt. Att jag sen inte har fått äta i dag utan bara dricka ”klar dryck” gör ju inte att man blir på bättre humör.

Dottern kom hem för ett tag sedan och fixade lite middag till sig själv. Hon wokade lite grönsaker och hade soja eller någon sås på. Sedan sätter hon sig mitt framför mig här i vardagsrummet och äter. Jäklar vad det luktade gott och snålvattnet rann. Jag skulle kunna mörda för att få äta något just nu. Så fort jag öppnar kylen finns det plötsligt en massa smaskens där. På bordet står en stor skål med blodgrapefrukt. (De sålde 5 för 30:- på Maxi igår) Hur kommer det sig att allt ser gott ut när man inte får äta?

Jaja, i morgon efter undersökningen så ska jag köpa mig en stor Magnusglass och bara njuta.

En bild på mina enorma grapefrukter.


Och sedan en bild på det jag just nu sitter och dricker.

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

