Som natt och dag

Natten som gick var en natt från helvetet. Trodde att jag skulle behöva åka bil med blåljus igen men Citodonen fick mig att somna till slut.

Dagen som har varit har däremot varit mycket trevligare. Fortfarande öm i magtrakten men lite smärtstillande tog hand om den saken. Solen har skinit och det har varit varmt och skönt. Vi har suttit ute och fikat stora delar av förmiddagen. Efter lunch tog jag en lugn promenad i skogen med kameran. Underbart att bara gå där för sig själv och filosofera och leta bilder. På vägen hem stannade jag till på broderskapets balkong och fikade lite mer. Jag går numera inte in till honom eftersom de har katter och med min allergi mot dessa djur så är det ju kört att vistas någon längre stund inomhus med dem.

Här nedan lite bilder från min promenad. Katten är en av brorsans, som låg på asfalten och njöt av värmen och samtidigt försökte sig på lite loj lek.

One thought on “Som natt och dag

  1. Anki

    Tänk att magen ska plåga dig så! Tur att du har medicin och att du får ett svar på vad det är och vad dom ska göra åt det.

    Guu, vilka fia bilder! En njutning att se vår och sommar i dom.
    Åker ni iväg och tittar på någon brasa ikväll? Vi blir hemma för att jag har feber och det känns inte så lockande att se på eld när min sons hus brann ner till grunden i förrgår. En chock för oss alla men mest för han och hans familj. Ingen var där, tack och lov! Allt är borta och det absolut värsta är ju alla minnen från ett helt liv. Huset hade dom lagt ner ett enormt jobb på också. Renoverat i svett och möda, ett gammalt fint hus. Suck!

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

