Fototriss del 176: Så här ser det ut där jag är, del 15

Den här veckan är jag tillbaka i Fototrissen. Har ju inte varit med där på länge p.g.a. diverse saker, men nu tar jag nya tag. Temat denna vecka är Så här ser det ut där jag är så vad passar bättre än tre bilder från morgonens fotopromenad. Våren är ju lite sen här i Stockholmstrakten om man jämför med förra året men det ska nog komma i gång ordentligt här med.

Fågeln på första bilden är tydligen en skäggdoppinghona vad jag fick fram när jag googlade på den.

Vill du se hur det ser ut lite här och var i Sverige och världen så klicka HÄR så kommer du till Fototrissens hemsida.

 

12 thoughts on “Fototriss del 176: Så här ser det ut där jag är, del 15

  1. Pialotta

    Jag tycker det ser ut som du har det riktigt vårigt hos dig.. promenad med kameran som sällskap, det är grejer det 🙂

  2. Rantamor

    Härliga foton du visar.
    Favoriten för mig blir nog den enorma vitsippebacken…
    när jag var på fotopromenad här i dag letade jag vitsippan, men hittade tnte en enda ännu.

  3. Britten Asplund

    Åhh fina bilder Bibbi! Vilken härlig grönska på sista bilden! Ja vem längtar inte till rabarberpaj…men inte djupfryst 😉 Ha en skön söndag. Kram!

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

