Fototriss del 179: Somrigt

Lite Fototriss på gång. Veckans tema är Somrigt och vad det ordet innebär för en. Somrigt för mig betyder egentligen landet men jag kände inte för att ta arkivbilder. Somrigt är också att kunna sitta ute och ta en kopp kaffe utan att frysa häcken av sig. Det är också att grilla maten, och naturligtvis att parasollet är uppfällt som skydd eftersom jag lätt bränner mig och får soleksem.

Vill du se andras tolkning av Somrigt så klicka på bannern.


Denna vecka är det tävling också. Priserna står CoolStuff för. De har en himlans massa roliga och braiga prylar.

8 thoughts on “Fototriss del 179: Somrigt

  1. mammakero

    Somrigt och mysigt! Nu är det kallt igen… Så nu sitter vi inte ute och äter alla måltider. Vilken tur att jag gjorde det i helgen!

  2. Anki

    Somrigt för mig är sol, värme och landet. Promenader på morgonen i daggvått gräs och cykelturer på kvällen. Packa en picknick korg och dra iväg någonstans och uppleva hembygdsgårdar.
    Fina sommarbilder! 🙂

  3. Jah Hollis

    Sol är trevligt, men man ska ju inte behöva bränna sig.
    Och utomhusgrillning (av annat än sig själv) är ju väldigt somrigt.

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

