Off-knappen är intryckt

Just nu är jag ganska mycket off. Det har varit ganska turbulent runt mig ett tag så därför bloggar jag inte särskilt mycket. Det har blivit mest bilder här på bloggen. Jag hoppas att jag ska ta mig upp ur svackan snart för jag gillar inte att vara där.

I dag har det regnat nästan hela dan så jag har inte varit ute och tagit några bilder som ni får titta på. Jag har mest suttit i telefonen med maken eller sorterat ut bilder samt suttit och lagt in taggar på de som blev kvar. Har ca 90% av alla bilder kvar att göra samma sak med.

Nåja, imorgon är det jobb igen. Dags att fixa lönerna för den här månaden.

See you!

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

