En lite grå midsommardag

Glad midsommardag på er. Hoppas att ni inte är alltför bakis i dag. Jag körmed den lugna varianten numera. Har varit helt nykter sedan Rom-resan i höstas. Jag vågar inte dricka något om jag skulle behöva ta någon tablett för mitt stökiga matsmältningssystem. Det skulle ju vara gott med ett glas vin någon gång men jag avvaktar ett tag till med det.

I går var det underbart väder med sol och värme. I dag har det inte varit fullt så underbart. Mulet hela dagen med en hel del regn. En dag som jag ägnat åt att tvätta, surfa på nätet, umgås med sonen, åka en sväng till mataffären och under ett uppehåll i regnet fota lite.

1. Droppe på Acklejablad  2. Tusensköna inpå livet  3. Tusenskönor på lite avstånd  4. Herr Gråsparv med mat till ungarna i näbben

 

One thought on “En lite grå midsommardag

  1. Anki

    Glad midsommar till dig också! Har inte heller druckit något och det var längesen. Är inte värt när man äter mediciner eller kan behöva. Lite trist då jag också skulle vilja ha ett glas gott vin…
    En njutning att se dina bilder!

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

