Skatunge

Helgen snart över. Den blev inte alls lika störig vädermässigt som de hade sagt. Okej, luften har haft väldigt bråttom men solen har faktiskt lyst med sin närvaro för det mesta. Temperaturen har varit mycket behaglig.

Lite nytta har det blivit gjort i huset. Maken är nyklippt, trallen på baksidan tvättad och mataffären har fått sig två besök. I övrigt inte mycket att förtälja.

En skatunge satt högst upp i en lönn och kraxade efter mat.

 

One thought on “Skatunge

  1. Anki

    Det har blåst väldigt här också och det är det värsta jag vet. Vägrar att gå ut om jag inte kan sitta i lä. Jag får sån värk när det blåser.
    Du har fått en del gjort, ser jag men det bästa av allt ät bilderna på skatungen! 🙂

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

