Nytt försök

Efter en natt av sporadisk sömn var det dags för ett frisörbesök på Sachajuan. Något som var välbehövligt och helt underbart i dag. Perfekt och sitta där och bli ompysslad när man är helt slut. Tack Jenny C, du är bäst.

Medan jag satt hos frisören var maken och dottern och gjorde veckans inköp. Jag tänkte bejaka barnet i mig så jag hade bett dem att köpa ett paket frukostvälling. Så nu har jag sovit ett par timmar och fått i mig lite välling.

Min förhoppning är att vällingen ska lugna ned mina tarmar så jag kan få tillbaka lite energi och leva igen. Saknar det.

One thought on “Nytt försök

  1. Anki

    ja, det ska gudarna veta att energin tryter snabbt när man ofta har smärtor, inte tål att äta och inte får leva ett normalt liv.Jag hoppas vällingen inte retar dina tarmar mera men då har du testat i alla fall. Om det inte funkar så kan du prova dinkelmannagryn som brukar vara bomull för magen. Här finns det på ett ställe som heter Grön Gåva och det är något liknande som en hälsokostaffär. Det är snart det enda jag tål 😦
    Önskar att du får en bra kväll!

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

