Jag är lite kinkig just nu

Känner mig ganska låg just nu. Jag har ingen energi att göra något. Hungrig eller sugen på något nästan hela tiden men vågar inte äta. Varje gång man stoppar i sig något så ställer man sig frågan om det kommer att göra ont om ett antal timmar. Jag kör med frukostvälling som huvudföda just nu. Smaskens! (ironi)

Till middag så käkade maken och sonen gravlax med min hemgjorda hovmästarsås, dottern hade gjort någon indisk soppa som doftade gudomligt och jag käkade välling. Är riktigt kul att äta med familjen för tillfället. Vågade mig på att ta några skivor gurka och en ruta choklad men är livrädd att överlasta systemet och få ont igen.

Jag älskar kryddig mat, grönsaker och frukt. Blir inget sådant förrän skiten har gett med sig. Man blir lite fixerad när man inte kan äta vad man vill längre.

Nu har jag gnällt färdigt för en stund.

One thought on “Jag är lite kinkig just nu

  1. Anki

    Hahaha! Jag kan inte låta bli att skratta åt eländet! Här har varit Pro-Viva hela dagen och halv skiva dinkelbröd. De andra åt kycklinggrytan med sötsur sås som jag gjorde innan jag åkte in på akuten. Synd att vi inte bor i samma stad så vi åtminstone fick surra med varandra på akuten. Nä, visst är det jävligt då man blir så inskränkt i maten som är så djävla god. man blir ju sugen på precis allt.
    Sov gott! Jag pallar inte mer efter dagens övningar 🙂

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

