Fototriss del 188: Mönster (tävling)

Dags för mitt inträde i veckans Fototriss med temat mönster. Inget lätt ämne visade det sig. Inte så att det var svårt att hitta mönster, det finns överallt. Svårigheten var att välja.  Det tog en stund men till slut så blev det nedanstående bilder som jag valde. Tagna utomhus eftersom det trots allt var sol och försök till lite värme. Jag skulle i och för sig kunna lägga ut ett antal andra bilder på mönster som jag hittade men man måste begränsa sig ibland. 😉

Veckans Fototriss innehåller en tävling också. Alltid kul! Priserna kommer passande nog från Photowall som har en himlans massa fina grejer med fototema. Klicka dig in på PHOTOWALL och kolla.

 

7 thoughts on “Fototriss del 188: Mönster (tävling)

  1. mammakero

    Rena och enkla mönster i din fina triss! Sist jag satt på en stol med mönstret du visar på bild ett, hade jag kortkort kjol. När jag reste mej upp hade mina lår det mönstret oxå! 😀

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

