Fototriss del 189: Himmel

Det här temat i veckans Fototriss gillar jag. Jag vet inte hur många bilder jag har på dramatiska solnedgångar, soluppgångar och allmänt dramatiska himlar. Vanligen så brukar jag ta nya bilder till trissen men när jag tittar upp på dagens himmel så är den så himla tråkig. Utfrätt ljusblå utan ett roligt moln ens, så jag gick tillbaka i arkivet. Mina bilder är från min semester uppe i vackra Foppaland i juli i år.

Om ni vill se en massa vackra bilder på temat så klicka in er på Helenas Fototriss-sida.

 

16 thoughts on “Fototriss del 189: Himmel

  1. Elin

    Härlig variation mellan bilderna. Tredje bilden blev min favorit med skogen som är svart och de härliga färgerna i himlen. Gillar kontrasten mellan det ljusa och det mörka 🙂

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

