Hej igen

Det var ett tag sedan jag skrev något här. Känns lite konstigt men jag tycker inte jag gör något särskilt men ändå så har jag fullt upp. Jag har starka misstankar om att det kallas Livet, men jag är inte säker.

Tarmarna har hållit sig hyfsat lugna i ett par dagar och jag är glad för varje dag som går utan smärta. I övrigt så har det varit en himlans massa att göra på jobbet och hemma. Det ska skjutsas hit, handlas där och göra än det ena, än det andra. Sen är man väldigt trött och stupar i säng och hoppas på en natt med mer sömn än vakna perioder. Inte alltid det lyckas men man kan ju inte få allt på en gång.

Snart är den här veckan över så man kan sova tills man vaknar ett par dagar. Vi får väl se om jag greppar kameran och hittar några fina höstbilder till helgen.

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

