Fototriss del 192: Rosa (för Rosa Bandet)

Okej, helgen har varit förjäklig med krampanfall och inte fått behålla maten så jag är hemma i dag. Har varit hos min doktor och han skulle skicka en remiss till Ersta Sjukhus där de tydligen har en klinik för struliga magar och tarmar. Så när jag bara sitter här i soffan och försöker hämta lite krafter så tänkte jag att jag skulle försöka ge mig på fototrissen.

Den här veckan är temat Rosa för Rosa Bandet. Hoppas det blir ett tema Blått för Blå Bandet (Prostatacancer) senare.

Mina rosa bilder är på en mugg som dottern fick i födelsedagspresent i helgen, en bild på min anteckningsbok som passande nog har ett rosa band. Och sista bilden är på min lilla samling av Rosa Band från de senaste åren.

Fler fina bilder med temat ROSA hittar du HÄR hos Helena.

 

13 thoughts on “Fototriss del 192: Rosa (för Rosa Bandet)

  1. Bibbi Inläggets författare

    Frågade dottern om muggen. Det är tydligen Mymlan. Jag trodde också att det var lilla My som såg snäll ut.

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

