Fototriss del 193: Så här ser det ut där jag är, del 17

Trissens tema den här veckan är Så här ser det ut där jag är. Alltid kul att se hur det ser ut i olika delar av vår vackra värld.

Efter en jobbig natt och regnig förmiddag så är dock inte mitt intresse för en promenad på topp. Men bilder från hur det ser ut där jag är blev det i alla fall. Jag är ju hemma och första bilden är tagen ut på baksidan av huset. Bladet på nästa bild ligger på gräsmattan och samlar vatten. Sista bilden är där jag befinner mig just nu. Framför datorn vid köksbordet.

Fick reda på att det snöat i Jämtland i natt. Inte my cup of tea så jag är glad att det bara regnar här.

Vill du se hur det ser ut runt om i Sverige och världen så klicka in dig till Fototrissens hemsida.

 

14 thoughts on “Fototriss del 193: Så här ser det ut där jag är, del 17

  1. Kaxi

    Höstig triss men jag gillar sista bilden bäst med 2 datorer på köksbordet och päron samsas med remoten på kakfatet:)

  2. Leena

    Ja, det var verkligen bilder på var du var just nu … 🙂 Vackert med den höstfärgade busken – en sorts lönn? – med fina blad i första bild!

  3. Charlotta

    Det ser ut att vara riktigt blött, tur som du säger att det inte snöar. Att göra det mysigt i datorhörnan är en bra höststrategi. 🙂

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

