Bara halva veckan

Bara halva veckan har gått och jag är helt slut. Anfall varje kväll i över en veckas tid. Och för att fira så körde jag ett extra jävligt inatt. Igår intogs en kramplösande tablett vid fyra och ytterligare en vid halv elva. När den hade slutat verka vid halv tre i natt så bidde det en Voltarén. Vågar inte ta för många av de kramplösande.

Mådde väl si så där i morse men tog mig till jobbet. Klarade av en del arbete men strax före ett var kramperna och ontet så jävliga att jag mådde illa. Det var bara att packa ihop sig och köra hem. Jag vet, inte det mest optimala tillståndet att framför en bil i men makens bil har inte hittat hem efter verkstadsbesöket än. Så han kunde inte hämta mig. Han sitter hemma och jobbar.

Nu är jag hemma, tabletten har verkat så kramperna har gett med sig och jag har fått sova en timme. Hade hellre varit på jobbet med mina arbetskamrater. Man gör ju lite mer nytta där än frysande och inlindad i en pläd i soffan.

Nog gnällt för den här gången. Det är ganska skönt att skriva av sig lite när man mår piss. Nu står lite surfande och tupplurande på schemat.

2 thoughts on “Bara halva veckan

  1. Anki

    Men nog är det väl själva f-n att du inte ska få må bra en enda vecka i sträck…eller till och med månader! Jag tycker det verkar som om alla har magproblem nu. Vad är det frågan om? En vän på FB fick åka ambulans in inatt och henne opererade dom direkt. Tarmvred av något slag!
    Nu hoppas jag du klarar dig inatt och får sova.
    Kram på dig!

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

