Fototriss del 196: Portar/dörrar

Veckans fototriss har temat Portar/dörrar. P.g.a. en massa omständigheter så har jag inte rört min kamera på ett tag. Inte kameran som är trasig utan jag. Försöker ta mig igenom dagarna och nätterna utan att behöva åka till sjukhuset. Men i alla fall så fuskar jag den här veckan och använder arkivbilder från i somras.

Första bilden är från kyrktornet vid Sidensjö kyrka och de andra från vårt sommarhus.

Vill ni se vackra portar/dörrar så klicka på bannern.


 

5 thoughts on “Fototriss del 196: Portar/dörrar

  1. Pysselfarmor

    Måste vara fina gamla hus båda två med tanke på de vackra dörrarna! Hoppas det går att göra så du blir frisk snart. Jag är inte så bevandrad i den sjukdom du har…..jag läste bakåt i dina inlägg så jag såg vad det är. /kram Gun

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

