Pling-plong-taxi igen

Jag har ju känt hur energin har minskat ett tag och igår morse hade den tagit slut. Klev upp som vanligt och försökte få i mig lite frukost. Gick så där. Hela kroppen bara skakade och jag var andfådd. Det slutade med att maken ringde efter en ambulans.
Hamnade mitt i morgonrusningen så det tog en stund.
På akuten var det ganska lite folk så där gick det snabbare än vanligt. De konstaterade att jag kört slut på mig så de la in mig.

Jag har lyckats få i mig lite mat och en del dricka. Har dock skittråkigt. Inga krampanfall än heller.

Min läkare från Ersta ringde tidigare idag. De har hittat något och han sa att det fanns behandling. Han ville dock inte säga vad det var ännu utan ville ta några fler prover först.

Nu ska vi bara bestämma om jag ska fortsätta på Ersta eller komma in här på Sös.

Hoppet finns!

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.