Ett jävla gnäll

Funderar allvarligt på att flippa ur. Klockan är kvart över tre på morgonen/natten och här sitter jag med ett jävla gallanfall som inte vill gå över. Det började vid halv elva och då tog jag en Spasmofen. Den hjälpte inte så jag tog en Voltaren en timme senare. Det brukade fixa tarmkramperna förut men inte det här förbaskade gallskiten. Nu har jag tagit en Spasmofen till och det vore väl självaste f-n om inte den borde ta bort eländet. Jag vägrar att ringa på pling-plong-taxi och ligga på Sös-akuten en fredagkväll. VÄGRAR!

När jag snackar med min läkare på Ersta nästa gång så tänker jag fråga honom om det finns en chans att de kan avlägsna den förbaskade gallblåsan också. Jag har ju haft problem med den till och från under väldigt många år. Dock har den hållit sig lugn i några år nu men den klarade väl inte konkurrensen från tarmstöket. SUCK!

Så här sitter jag i soffan, tittar på Travel Channel mixat med TLC. Mest repriser som jag redan har sett. Vissa till och med tidigare ikväll. Eftersom kramperna kommer i intervall så försöker jag sticka lite på sonens halsduk under de lugna perioderna.

Jag har inte varit ensam vaken i natt. Sonen har suttit och spelat PS3 i sitt rum till nu. Hör att han är på väg i säng. Maken var uppe för någon timme sedan och frågade om jag mådde bra. Han saknade mig i sängen. Men jag ville inte ligga och vrida mig bredvid honom med risk att han inte heller kan sova. Samt att det är inte kul att lyssna på honom snarkandes bredvid när man själv inte kan sova.

Om hjärnan hade fungerat ordentligt så hade jag antagligen kunnat skriva världens intressantaste blogginlägg. Tyvärr så befriar Spasmofenen en från det mesta vad det gäller IQ och förmåga att tänka några som helst djupare tankar.  Eller så blir det så djupt att det inte är gripbart.

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

