Solig lördag

Natten till i dag var inte kul. Men jag sov till nio i morse och det har inte hänt på länge. Mådde i och för sig bättre när jag vaknade men kände mig lite off. Men mina planer för idag skulle genomföras ändå så det var bara att få i sig frukost och kaffe och köra igång. Dottern och jag åkte till Sickla och lyckades hitta ett par vantar som hon gillade. HIttade en födelsedagspresent till sonen också. Efter det var det dags för helgens inköpsrunda i mataffären.

Solen har skinit hela dagen. Underbart! Tog mig en promenad med maken (som just nu går under smeknamnet Kryckan) och kameran. Hade makrot på för jag ville ha bilder på is och snö i närbild.

Hade föresatt mig att göra kroppkakor också men det blev bara förberedelse. Själva kroppkakorna kommer göras i morgon.

130202-1

130202-2

130202-3Det går att ta annat än makrobilder med makroobjektivet också.

130202-4

130202-5

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

