Krafterna sinar

Vilken jäkla helg. Gallan har i och för sig hållit sig lung men det verkar som om tarmen har börjat jäklas igen. Jag har ont nästan hela tiden och käkar smärtstillande. Förutom de vanliga sömnproblemen så håller maken mig vaken stora delar av nätterna. Man kan söga att jag inte mår så bra just nu.

Igår var det fullt ös. Först veckohandlingen på förmiddagen och sen födelsedagsfika för sonen på eftermiddagen. Samtidigt måste man ju tvätta kläder m.m. Men hela dagen sög musten ur mig. Fick inte sova så bra i natt heller. Idag har jag tillbringat min tid i soffan och glott på tv omväxlande med att sova framför sagda tv.

Känner att min kraft håller på att försvinna ganska snabbt just nu. Undrar hur länge jag orkar utan att få sova ordentligt.

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

