Aj, ont och lite bilder

En helg i smärtans tecken håller på att gå till ända. Värst var fredag kväll och natt. Då hade jag så jävla ont att det var väldigt nära en tur till akuten. Sedan dess har jag gått omkring och sett gravid ut och haft ont och varit öm. Lyckades åka och handla i går i alla fall och köra dottern till frisören. Lite jobbigt när jag mår så här och maken inte kan/får köra bil än.

I dag bestämde jag mig för att ta en promenad ner till sjön så jag plockade med mig kameran och klev utanför dörren. Satan vad det blåste ute men jag gick ändå eftersom jag hade bestämt mig. Halvvägs så fick jag rejält ont och fick sätta mig en stund. Vägen hem sedan var väldigt lång.

Nedan ser ni några bilder som blev resultatet av promenaden.

Visst klotter är väldigt intelligent.

130303-1 Någon glömde reva seglet i höstas. 130303-2130303-3130303-4130303-5130303-6Och till sist en liten blåmes som försökte njuta av solen trots blåsten.

One thought on “Aj, ont och lite bilder

  1. Anki

    Illa att du har så ont hela tiden men fan så urtjusiga bilder!!!
    Kram och krya på dig…hoppas du slipper smärtorna tills du ska på röntgen.

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

