Lugn lördag – ha ha ha

I dag har det varit fullt ös sedan jag gick upp. Hade ganska ont i går kväll och det satt i till viss del i morse så jag petade i mig två Alvedon och satte fart. Det blir ju så att jag får ta i princip allt nu när maken hoppar omkring på kryckor.

Dottern åkte och tränade så jag roade mig med att plocka in tvätt, åka och slänga glas samt fotografera. Sen iväg och hämta dottern vid gymmet för att fortsätta till Maxi. Sedan hem och lasta av mat och dotter. Efter det var det dags att dra med sig sonen till frisören. Han fick inte tid på en gång så vi hann med en fika på Waynes. Medan han satt i frisörstolen så åkte jag och köpte en ny antennsladd. Han blev klar tidigare än jag så han började gå mot Forum där jag var. Vi möttes upp vid kyrkogården så jag passade på att halka in på kyrkogården och hälsa på mamma. Tyvärr så plogas det inte på gångarna så det var förenat med stor halkfara att gå in där. Dessutom så var det så mycket snö att jag inte ens såg  gravstenen. När vi halkat ut från kyrkogården åkte vi hem och hämtade en massa skräp som vi körde till återvinningsstationen. Väl hemma igen hade maken lyckats hänga tvätten som jag körde igång innan jag for iväg så jag bytte lakan i sängarna och körde igång en ny maskin med tvätt. Imorgon ska jag övertyga ungarna att de ska städa huset. Önska mig lycka till.

Nedan ser ni några av de bilder jag lyckades ta i förmiddags. Jag älskar att fotografera is och nu när det håller på att smälta i solen så bildas det fascinerande formationer. Makroobjektivet satt på.

130316-1 130316-2 130316-3 130316-4 130316-5 130316-6 130316-7

 

2 thoughts on “Lugn lördag – ha ha ha

  1. Anki

    Jag blev först alldeles svettig av att läsa om din dag coh allt du gjort men så scrollade jag ner till bilderna och blev så fascinerad av skönheten i dem så jag glömde bort all stress 😀 Verkligen vackert!

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

