Jäkla Kung Bore

Kung Bore ger sig inte. Han verkar vara på ett jäkla humör för här har han härjat sedan i går eftermiddag. Jag skottade snö imorse innan jag drog till jobbet, sonen skottade när han kom hem från skolan och jag var nyss ute ytterligare en gång. Jag är jäkligt trött på det här med vinter nu. Jag har beställt 25 grader varmt och sol. Så med tanke på hur min beställning har levererats så förväntar jag mig en rejäl kompensation i form av en låååååång sommar.

Men nu har jag jobbat halva veckan eftersom jag i morgon ska genomgå en koloskopi under narkos. Klockan sex tog jag första dosen kräkmedel, förlåt laxermedel ska det vara, men än har inget hänt. Så jag lär väl få springa halva natten.

Återkommer i morgon om hur det gick.

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

