Koloskopi

Japp, i dag har jag genomgått en koloskopi under narkos. Ingen kul grej om nu någon trodde det.

Det började med att de var nästan en och en halv timme försenade. Inte kul när man är svinhungrig och törstig. Men till slut kom jag in och fick byta om och ikläda mig sjukvårdens otroligt sexiga kläder innan jag fick lägga mig på en brits och sova. Klart bättre än sist när jag var vaken under undersökningen. Vaknade så småningom ur narkosen, fick lite att dricka och efter lite mer vilande ringde jag maken som kom och hämtade mig. Till min stora förvåning kände jag nästan ingenting av att de varit och härjat i kroppen – då. Hemma intogs en mugg te och en macka innan jag la mig på soffan och sov resten av eftermiddagen.

Nu har jag vaknat till liv, druckit mer te och kan meddela att nu känns det ordentligt inuti att de varit där och rumsterat om. Tog ett par Alvedon så förhoppningsvis går det över om en stund.

One thought on “Koloskopi

  1. Anki

    Skrev nyss en kommentar på FB och jag tycker samma sak här 🙂 Hoppas det onda går över fort. Var dom i tunntarmen och rotade?

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

