Lördag igen

Jag vaknade i morse och så var den dagen förstörd. Och eftersom jag då redan var vaken så var det bara att kliva ur sängen och gå och få i sig lite frukost. Efter frukosten och kaffet så var det bara att köra i gång. Slängde in en tvätt, plockade ner och vek in den rena och torra tvätten, plockade ur och i diskmaskinen, greppade dottern och åkte till affären. Väl hemma igen så slängde jag i mig lite lunch, hängde tvätt, körde igång en ny maskin, tvättade båda badrummen, dammsög, strök, hängde tvätt och tog mig en kopp kaffe. Om jag fick hjälp? Jo, sonen dammsög övervåningen och maken hjälpte mig att vika in rena lakan.

Nu har jag ätit middag och ska ta mig en kopp kaffe till så jag håller mig vaken i kväll. Så länge får ni några bilder på citronträdet jag fick av en jobbarkompis på Kvinnodagen. (Tack Kenneth!) Den har knopp, blommor och små citroner. Just love it.

130323-1 130323-2 130323-3

One thought on “Lördag igen

  1. Anki

    Vilken dag du haft! Jag vaknade halv tre med kramper i magen så jag låg dubbelvikt i två timmar innan det lättade. Bytte rent i sängen, tvättade och tog en prommis på stan. Fint väder idag men magen är inte helt okey…det ligger och gnager.
    Fina bilder, speciellt sista!
    Kram och ha en bra lördagskväll!

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

