Fåglar av skilda slag

I går tog jag och maken oss en promenad mellan snöbyarna. Kameran var förstås med och många bilder blev det. Hade lite svårt att välja vilka som skulle läggas upp här. Därför blev det ganska många. Bilderna på änderna är tagna från en bro som var enda stället där det fanns öppet vatten.

Samtidigt passar jag på att önska Krya på dig till Anki med bilderna. Jag vet ju att du också gillar fågelbilder.

130408-1 130408-2 130408-3 130408-4 130408-5 130408-6 130408-7 130408-8 130408-9

 

One thought on “Fåglar av skilda slag

  1. Anki

    Tack, snälla! 🙂 Helt underbara bilder och jag njuter enormt när jag ser din kapacitet att fånga dessa vackra varelser. Fågelbilder är bland det finaste jag vet och du har en förmåga att göra dem så levande så det känns som om man står där i verkligheten och ser dom. Det är omöjligt att välja ut ”den bästa bilden” för alla var så fantastiska! LOVE! ❤

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

