Dagen efter kvällen före

Söndag och solen lyckades hitta hit till slut. Jag blev lite orolig i morse när molnen låg som ett grått täcke över oss men till slut vann solen kampen. Mår bättre i dag än i går och i natt men har trots det fått peta i mig pain killers för att slippa ha så ont.

När solen tittat fram och börjat värma upp luften så gick maken och jag en liten tur igen. Han med sina kryckor och jag med kameran. Så Anki,här kommer fler fågelbilder och en på ”statyn” som är symbolen för förorten där jag bor samt några krokusar som tittat upp.

130414-1 130414-2 130414-3 130414-4 130414-5 130414-6 130414-7

One thought on “Dagen efter kvällen före

  1. Anki

    Åh, vad du är underbar som stillar mittlystmäte av fåglar. Dessutom så vackra bilder! Statyn är lite fågellik också 😀 Här är soligt värre men ingen värme så jag väntar på vårens ankomst än 🙂 Kram!

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

