En solig, sömnig dag

Natten som gick var inte kul. Hade fruktansvärt ont i går kväll och the pain killers tog inte allt vilket gjorde det svårt att sova. Mycket kaffe blev det idag men hjärnan var inte helt och hållet med mig ändå.

Men vilket underbart väder vi haft i dag. Det var ju riktigt varmt och skönt ute så jag tog maken med mig och gick en runda efter middagen. Annars hade jag antagligen somnat stående i en hörna. Tog med mig kameran som vanligt. Och som vanligt får ni se några av bilderna här nere.

130417-1 130417-2 130417-3 130417-4 130417-5

One thought on “En solig, sömnig dag

  1. Anki

    Vackra bilder som vanligt och den lilla blåsippan blir man glad av 🙂 Hoppas du får sova inatt nu då…

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

