Lite ditt och datt

Det verkar bli en sån natt. Vet inte riktigt varför men jag har skitont och knaprar smärtstillande som det vore godis. Och snart borde de hjälpa så jag kan få gå och lägga mig.

Har fått en medicin av min tarm-läkare som jag ska börja äta i morgon. Mezavant heter den och ska förhoppningsvis ta bort inflammationen i tarmen. Det vore helt underbart om jag kunde slippa de här jävla smärtorna och börja leva normalt igen. Så håll tummarna för att den funkar.

Läste på någon av våra nyhetssidor att en SD-snubbe ska emigrera. Om man emigrerar så blir man ofelaktigt en invandrare i ett annat land. Hmmm, hur går det ihop med deras syn på invandrare?

Ï morgon är det Valborg och en himlans massa brasor ska tändas för att fira in våren. Jag tänker inte gå och titta på brasan. Har inte gjort det sedan sonen var med i scouterna som hade hand om hela evenemanget och det är lääänge sedan. Vi har bjudit över min far på middag och tänker äta gott och ha trevligt hemma.

2 thoughts on “Lite ditt och datt

  1. Anki

    Fan vad jag är avundsjuk på dig som tål smärtstillande! Jag har haft ett helvete hela natten och en bit in på morgonen. Läkarna vet ju inte ens vad det är för fel förutom det område i tarmen som var inflammerat men dom tror inte smärtorna beror på det. Bara att stå ut, alltså! Börjar bli van…suck!
    Ha en trevlig valborg i hemmets lugna vrå 🙂

  2. krulli

    Vet inte vad du har för problem men har du testat Aloe vera? Från Forever Living!
    Roligt med Erik Almqvist, att han ni blir invandrare.. fast det kanske inte egentligen handlar om det utan om vilken ras man hör till. *GASP* då är han ju rasist????

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

