Inga fåglar den här gången

Efter en jobbig natt så har det varit en fin dag. Lite blåsig men solig och fin i övrigt. Förmiddagen tillbringade jag i bilen kändes det som. Köra dotter till gymmet, åka och tvätta bilen, hämta dotter på gymmet och transportera henne till frisören, åka till affären och handla, hem med varor och make, hämta dotter hos frisören och sen hem.

Efter det har det varit lite av ditt och lite av datt. Lyckades smita ut på baksidan och fota lite mitt i allt så här kommer fotobombningen på våren. Första bilden är på Lönnblommor, den andra en närbild på en av de engelska pelargoniorna och om ni inte känner igen blomman på resterande så har ni problem. 😉

130512-1 130512-2 130512-3 130512-4 130512-5 130512-6 130512-7

2 thoughts on “Inga fåglar den här gången

  1. mammakero

    Jag älskar lönnblommorna, dels för doften och dels för färgen. Att stå nedanför lönnen då den blommar är oxå fantastiskt, alla bin som samlar nektar från blommorna surrar. Det låter som om det är själva trädet som surrar! Finfina bilder du tagit, jag skrollade ner hela sidan och kollade…!

  2. Anki

    Ibland är jag glad att jag inte har körkort. Alla mina barn har gått och cyklat överallt, alternativt tagit bussen och jag har sluppit stressen 🙂
    Jag gillar verkligen Lönnblommorna och har aldrig sett dom på så nära håll. Snyggt!

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

