Vakenfotografering

Det där med sömn är överskattat. Senaste dygnet har jag sovit någonstans mellan 3 och 4 timmar. Natten till i dag var ganska jobbig så nu skippar jag den där jäkla medicinen och hoppas på att jag kommer att må bättre snart.

Lyckades ta mig igenom dagen och slet med mig maken på en promenad efter middagen. Jag ville ut och röra på mig för om jag satte mig i soffan så skulle jag somna på sekunden. Tog kameran med mig.

130522-1 130522-2 130522-3 130522-4 130522-5 130522-6 130522-7 130522-8 130522-9

2 thoughts on “Vakenfotografering

  1. Bibbi Inläggets författare

    När jag är ledig så brukar jag sova middag men de uppskattar inte sånt på jobbet. 😉

  2. Anki

    Jag sover inte så mycket mera än fem timmar men det är också för lite men vad gör man? Jag tycker du gör rätt som skiter i medicinen. Du har ju varit betydligt sämre sedan du började med den, som jag har fattat.
    Trots sömnbristen lyckas du strålande med dina bilder och de här är otroligt vackra!!!

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

