Suck!

Det verkar som om jag har framkallat ett skov med maten i fredags. I kväll/natt så har i och för sig kramperna gett sig med Spasmofenen men värken sitter kvar. Har tagit lite mer smärtstillande och sitter här och väntar på att det ska hjälpa. Dessvärre så orsakar Spasmofenen en jävla klåda över hela kroppen som tillsammans med ontet gör att jag inte kan sova. Och så tror min tarmläkare att jag skulle bli knarkare och ta dessa jäkla Spasmofen även när jag inte desperat behöver dem. Man blir knäpp i huvudet, det kliar, tröttheten försvinner, hörseln blir konstig men de tar bort kramperna. Jo visst, jag tar dem gärna i onödan eftersom jag gillar att må så (IRONI!).

Sonen har ju mer eller mindre vänt på dygnet så nu sitter vi och tittar på Disneys Herkules. Kommer att vara trött i morgon på jobbet men det är ju inget ovanligt. Det har ju hänt en eller annan gång de senaste två åren. Klockan är nu kvart i ett och jag ska upp klockan sex. Har jag tur så kommer jag i säng före två. We will see. Det var länge sedan jag såg Herkules och den är klart underhållande även om man inte är tio år. Eller kanske just därför. I mångt och mycket så är den inte gjord för barn med tanke på alla anspelningar på sex m.m.

Så medan jag väntar på att värktabletterna ska verka så får ni en bild från när jag var uppe på landet för ett par veckor sedan.

130701-1

One thought on “Suck!

  1. Anki

    Det är så trist när man måste tänka på allt man stoppar i sig. Har man problem med tarmarna så vet man ju inte heller vad det är som orsakar skiten för det sitter i fyra dagar av en maträtt har jag fått veta 😦
    Mitt magmunsbråck är fruktansvärt just nu och jag kan nästan inte äta alls utan att få både kramper och en smärta i magen och bröstet som inte är av denna världen. Matstrupen blir inflammerad och det känns! Jag har talat med min läkare om medicinen ( Mezavant)och får inte äta den…den innehåller acetylsalicylsyra som jag är allergisk mot.
    Jag gillar också Herkules och har sett den två gånger 🙂
    Fin bild att njuta av! Kram!

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

