Livstecken

20130716-145637.jpg

20130716-145704.jpg
Jo då, jag lever. Befinner mig på landet. Vädret är just nu soligt men väldigt blåsigt. Roar mig med att skrapa färg. Har precis avnjutit en mycket god rabarberpaj som maken gjort på våra egna rabarber. Grannen för, som vanligt, ett jäkla liv. Idag med röjsågen. Jag kan inte påstå att det stör utan det hör till. Han sköter sina ägor till skillnad från andra som äger mark intill oss.
Nä, nu ska jag fortsätta skrapa bort gammal färg.

One thought on “Livstecken

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

