En underbar morgon

Semester.
En underbar morgon på verandan. Solen skiner från en klarblå himmel. Tjugo grader på termometern. Kaffet snart uppdrucket. Fåglarna kvittrar lite grann. Ungarna sover och maken drog ner till sjön för att fiska.
Sitter och läser min andra bok på Ipaden. Jag har bestämt mig att plöja igenom Camilla Läckbergs böcker. Suveränt det här med att låna böcker på nätet och läsa dem på Ipaden.
Just nu är livet helt underbart!
Ska bara fylla på kaffekoppen.

One thought on “En underbar morgon

  1. Anki

    Vilken härlig anda i din blogg! 🙂 Jag njuter av varje skön dag nu. Har på nåder fått låna mitt kusinbarns dator för att kunna kolla läget här spela en stund. Hämta andan efter en solig och het dag.
    Hoppas vi kan ses nästa vecka. Ha det gott i värmen!

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

