Slut för i år

Nu i helgen var maken och jag uppe på landet och stängde huset. Passade samtidigt på att testa nya bilen på en lång tur samt på norrländska grusvägar. Gick galant. Känns alltid skit att åka därifrån och veta att man inte kommer tillbaka förrän till våren.

Hade kameran med mig men tog knappt några bilder. Men den första jag tog var vid Höga Kusten-bron på vägen upp precis när solen gick ner.

Bilden därefter är på en kaxig ekorre som undrade vad det var som lät. Bilden är skitdålig men jag kunde inte motstå attityden.

Sedan var det en skata som hade släppt en fjäder på gården. Lite kul med macro-objektivet.

130826-1 130826-2 130826-3 130826-4

One thought on “Slut för i år

  1. Anki

    Den första bilden är en gåva till världen 🙂 Fantastisk! Ekorren lite suddig men kaxig min och fjädrarna var superfina!

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

