Resor och behå

Tänkte försöka mig på ett hyfsat normalt inlägg idag. Hyfsat normalt för mig alltså, vilket betyder en jäkla massa svammel och dravel.
Maken har varit en sväng till Edinburgh med sitt jobb. Dottern har åkt till Canterbury för att gå på colllege i tre månader. Det blev en del strul när hon kom dit för hennes värdfamilj dök aldrig upp. Så hon och kompisen, som också skulle bo hos samma familj, fick bo ett par nätter på B&B. Sen tröttnade chefen för deras internationella relationer och tog hem dottern och kompisen till sin familj tills de hittade en ny värdfamilj att bo hos resten av tiden. Nu verkar det dock ha löst sig och ikväll skulle de flytta in hos en ny värdfamilj.

Jag blev så glad när jag hämtade posten idag för jag hade fått ett paket. Mona (Monas Universum) hade tipsat om en sida, Hogengård of Sweden, med bra behåar där jag har beställde en. Måste ju kolla att storleken stämmer samt bekvämligheten. Och den är jätteskön så där ska jag handla fler senare.

Maken och jag tog en promenad förut innan solen behagade försvinna nedanför horisonten. Jag gjorde som vanligt och släpade kameran med mig.

130918-1 130918-2 130918-3

One thought on “Resor och behå

  1. Anki

    Fantastiska bilder vilket inte alls förvånar mig 🙂
    Skönt att dottern kommit till rätt ställe nu. En bra behå är ytterst viktigt…speciellt i vår ålder 😉
    Kram!

Jag gillar kommentarer så skriv gärna en sådan. :-D

